FROSTIE's Blogg

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNTLIGEN !!!

Kategori: Träning och Hälsa

ÄÄÄNTLIGEN kom dagen (8/2) då läkarna konstaterat vad jag lidit av under dessa 9år. Det var inte parkinson som de trott, inte någon muskelsjukdom, det var inte utbrändhet eller fibro som fått mig att må så ofattbart dåligt ... 
Min kropp har varit angripen av en aggressiv parasitsvamp. Den har gjort att min kropp varit i ett förgiftningstillstånd och då nästan alla invertes organ varit angripna så har även musklerna börjat krampa så mycket att de börjat vibrera framförallt vid ansträngning. Har nu blivit behandlad i 10 v och plötsligt så har jag återfått nästan all kraft i musklerna, min hjärna är tillbaka :)) och all min ork + lite till ;) Jag skakar inte längre. Jag är SÅÅÅ lycklig och skiter fullständigt i att det tagit så här lång tid att utreda då jag nu faktiskt kan bli helt symtomfri (vilket nog INGEN trott varit möjligt).

Läkaren trodde dock att det blivit ärrbildningar i strupen och det är därför jag har så trångt när jag ska svälja osv. Läkaren har endast haft 1 fall av detta slag genom hela sin nästan 25-åriga karriär. Nu blir det mera utredningar i umeå för att se vad som tagit skada, samt strikt sockerfri/låg kolhydrat diet (GI) 


Förmodligen var det därför de hittade en blödning mellan levern och gallan när de tog bort den. Det har förmodligen vuxit fast och blivit lite ärrbildning. Säkert mera saker som får sin förklaring nu...

T.o.m min läkare grät och det kan jag gör lite nu och då sen den dagen ... av ren lycka :)))))

Kommentarer


Kommentera inlägget här: