FROSTIE's Blogg

Facebook rensning

Kategori: Personligt

Har ju inte bara rensat hemma utan har faktiskt tagit tag i att rensa bland mina facebookvänner oxå.

Jag hade ju ca 650 vänner och när jag sedan en tid insett att jag faktiskt missar vad mina närmsta vänner skriver så kände jag att det var dags för en rejäl rensning.

Var otroligt många jag inte ens visste vem det var och när det är kompisar till ens kompisar som man ändå inte skulle känna igen så känns det lite lönlöst.

Sen är det ju otroligt många som aldrig skriver inlägg/eller kommenterar något alls , så de har jag oxå försökt ta bort. 

Så klart är det alltid jobbigt men det har ju INGET att göra med vad man tycker om människorna IRL, men det hoppas jag alla förstår.

Nu är jag iaf under 300 och det känns mycket bättre !!! .. kan bli en till gallring men som jag skrivit så hoppas jag alla förstår att det inte är något personligt mot någon :) 

<3 Helena
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: