FROSTIE's Blogg

Armar, axlar och rumpan

Kategori: Träning och Hälsa

Igår blev det en vilodag. Lårmusklerna kändes som dom skulle gå av (ej elastiska typ)

Men idag kändes det bättre så jag åkte till gymmet och körde igenom mitt program.

Började med cykel men jisses så tråkigt jag tycker det är ... gillar hellre crosstrainer eller löpband :)) Sen lite rodd som uppvärmning.

Sen körde jag ett extra långt pass med lättare vikter istället.
Vill ju få lite axlar så jag kommer att orka hålla upp mina armar bättre i jobbet och så klart få bort lite gäddis ;)

                                               

Är dock sååå svag just i axelpartiet men för varje gång jag kör känner jag att jag orkar lite mera.

Gäller att inte ge upp och skynda långsamt :)

Kommentarer

  • Jenna~ Det kan aldrig bli för mycket rosa. säger:

    Har en ny design på bloggen, :)

    skulle vilja veta din åsikt om den :D Själv är jag jätte nöjd med designen.

    2012-01-28 | 17:41:51
    Bloggadress: http://jennaoberdieck.blogg.se/

Kommentera inlägget här: