FROSTIE's Blogg

AJ aj aj... vad det bultar och det bankar

Kategori: Allmänt

Ja igår skulle jag ju köpa ett bord på sec.hand affären som skulle passa så himla bra i min sons rum. Tänkte att nu fixar jag ju detta LÄTT som en plätt att bära ut den själv.
Jag kastade upp den i ett fint och högt grepp. Vad jag inte tänkte på var att den långa mellanhylla inte satt fast så hårt så den gled ut och klippte min stortå rejält !!! Jag vågade ju dock inte skrika utan försökt få det att se ut som att den bara ramlade ut ur bordet lite lätt ;)

SÅ jag gick ut på den onda foten och ställde in bordet i bilen. Sen gick jag in för att hämta den lösa delen som låg rakt i utgången så ingen tog sig ut. Tittade inte på någon :D VAARFÖR blir man så ?? :)

Nåja.. bordet kom in i bilen och jag sa klant åt mig själv några gånger.

Idag ser den ut så här fin :))

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: