FROSTIE's Blogg

Hockey, lite Zumba och Tracy

Kategori: Träning och Hälsa

Idag följde min 10-och 15 åring med mig till en uterink.

Jag har ju spelat hockey i halva mitt liv. Spelade med killarna upp till A-pojk sen var jag med och startade upp ett damlag och blev sen spelande tränare och tillslut fick jag ägna all tid åt spelet då vi fick andra tränare.

Nu var det däremot väldigt länge sen jag slitit på mig grillorna, eller jo jag har varit med på några "mamma-matcher" men det var något år sedan :) Var såååå roligt :))
 
Här är en bild från förr då jag spelade med några brutna ben i handen (tror ni ser gipset)
Inte det klokaste men var inte direkt känd för att lyssna på min kropp förr ... och var det match så var det ;)

**************************************************************************************
Idag var det lite nostaligsk pudersnö på planen. Var bara på för-säsongen vi var inne i hallen några mil bort med damlaget men sen kämpade vi på i alla de väder på våran hemmaute-rink :)




Lär vara ledbruten imorrn men det var det värt :P ..Har verkligen saknat adrenalinet av spelandet.

*************************************************************************************
Sen ville min dotter (15år) testa lite zumba så vi gick ner och körde lite, dock ej hela zumbaprogrammet.
Blev dock ett avslutande pass med Tracy-övningar som hon ville prova.

Så nu har vi varit rejält duktiga och kan med gott samvete lägga oss i soffan och se lite Så ska det låta och spårlöst :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: