FROSTIE's Blogg

Drömmarnas värld och skidor med sonen

Kategori: Träning och Hälsa

Har ju som ni vet varit mycket nu den sista tiden. Jag har ju varit helt till mig efter det underbara beskedet om min sjukdom. Energin har ju ökat enormt men tyvärr så skadade jag ju tån och har därför inte tränat några dagar. Faktiskt hade jag kunnat träna ändå med hantlarna osv om jag ska vara ärlig..men jag har faktiskt inte haft ro i kroppen då den varit full med en massa "JiIIIIIHaaaa!!! nu när jag blivit så mycket bättre i kroppen kan jag ju göra det, och det ..och DET" Dvs lite i drömmarnas värld ;)

Idag har jag och sonen dock varit och åkt längdskidor i Boliden (mitt hemställe). Imorgon går tävlingen Malmstråket därifrån och därför gjorde vi en liten tjeck av spåret ;) var riktigt härligt och det var så kul att min son sa att det verkligen MÄRKS hur pigg jag blivit nu :)


Vi tog en lite längre sväng och det var riktigt härligt i spåret. Kul att köra spåret man körde när man gick i skolan :)

Mamma vilken naturfärd det här blev, ta en bild här så kanske det ser ut som vi är på mount everest :D

Var helhärligt och min tå funkade riktigt bra då jag bytte till ett par andra pjuckor. (storlek 40 så de inte skulle klämma ;)



Här nådde vi toppen (enligt oss ;) Var iaf helhärligt och vi kände oss jättenöjda efteråt.
Kul med ett annat spår ibland :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: