FROSTIE's Blogg

Mysiga sockar

Kategori: Allmänt

Idag fick jag ta fram mina mysiga mikrovågstofflor. :)



De är jättemjuka och är gjorda i
mjukt, långhårigt tyg och innersulan är fyllda med linfrö med en doft av lavendel. Har samma gosiga tyg på insidan som på utsidan, och en fleeceklädd ”innersula”. 
De är alltså inte tänkta att gå i utan mera mysa i soffan.

Sen kör man dom i mikrovågsugnen som en rispåse.
Håller faktiskt värmen bättre än jag först trodde.

Nu ska jag myyyysa i soffan med en varm kopp te. 

Färgen måste torka så vi ser nog en film under tiden :)

Kommentarer

  • T säger:

    Tack för ditt stöd idag!

    Du har faktiskt ändrat min inställning nu =)



    Kram T



    2012-01-28 | 21:59:28
  • FROSTIE säger:

    Oj vad glad du gör mig nu :)

    Du kommer att fixa det.. det vet jag!



    kram kram

    2012-01-28 | 22:03:38
    Bloggadress: http://frostie.blogg.se/

Kommentera inlägget här: