FROSTIE's Blogg

Instruktören igen och skidspåret

Kategori: Träning och Hälsa

Idag var det dags för återträffen med instruktören. Jag har ju inte varit där på ett tag så jag fick ju lov att förklara händelsen av min tå, men jag fick nästan en känsla av att han inte riktigt trodde att jag hade denna skada :D Skulle kanske tagit med mig en bild på den :) 
Nu kan jag ju gå hyfsat okej på den men kan ju inte ha något tryck på den.

Sen fick jag ju även erkänna att jag inte körde med så tunga vikter som han tyckte, dock tyckte han att det lät klokt så jag fortsätter väl med det ett tag till. :) 

Är ju som sjutton när man blir skadad eller sjuk och man tappar rutinerna. Stannade inte länge på gymmet utan det fina vädret lockade så jag och min son tog en tur i skidspåret istället. Solen lös och det var otroligt härligt!!

Nu gäller det bara att ta tag i Tracy igen !!! Men skidor funkar ju alldeles utmärkt oxå :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: