FROSTIE's Blogg

Fixade hela Tracy idag !!!

Kategori: Träning och Hälsa

Idag har jag ÄNTLIGEN haft tid att köra lite Tracy igen :) 
Jag trodde jag skulle vara ringrostig men jag blev glatt överraskad att jag rent klarade av HELA matt-videon !!! (första ggn)

Här nedan kan man ju nästan ana en liten muskel i armen/axeln... Wiiihooo !!! :D
(Vilket INTE syns i vanliga fall då huden/gäddhänget ligger som ett tält över musklerna) 

Men känner mig nog nöjd att jag fixade hela serien idag.



Blev så glad då det var en som ringde och frågade om Tracy och en annan som jag stötte på senare som oxå undrade om hennes video. Blir så taggad då andra är taggade att sätta igång med träning :)

Det är ju så enkelt att göra sin träning hemma framför TVn. Finns ju billiga vikter och mattor på Rusta. (jag köpte ju den tjocka varianten av mattan som gör att det inte tar ont när man gör sina övningar) Se tidigare inlägg.

Nu är jag igång igen och det känns lovely !!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: