FROSTIE's Blogg

7 dagar med träning

Kategori: Träning och Hälsa

En veckas träning är gjord. Jag känner mig mer än nöjd.
Det har gått bättre än jag trott med min träning än så länge :)
Brukar ju alltid komma tider då det känns tyngre men denna gång ska jag vara väl förberedd på det :)
 
Så tack för alla som har skrivit och mailat för att peppa mig till denna träningsstart !! Guld värt!


Mitt problem brukar vara att jag gör allt för mycket och då tillslut inte klarar något mera och måste sluta.
Det är en svår balans att inte bli för övertaggad och manisk.

Jag känner att mitt matsug ökat (då efter kött osv .. inte skräpmat tack och lov:) är mera törstig, så jag dricker mycket mera vatten om dagen.
Så fastän att jag börjat äta mera och oftare så har jag ändå gått ner ca 2,5 kg denna vecka. Är dock inte vikten jag bryr mig om utan vill ju som jag beskrivit känna mig fastare och piggare i kroppen så jag orkar mera.



Tracy Anderson som även är dansare

Körde ett Tracypass i afton också. Min 10 åriga son la sig i en sackosäck och drog en filt över sig och tittade på. Då och då så sa han:
-Mamma, lite längre bak med benet!
-Mamma, tryck på paus!!! nu borde du nog vila!!!
-Mamma, kom igen nu, lite till, lite till kan du !!!

Så jag har fått en riktigt bra personlig tränare :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: