FROSTIE's Blogg

Tapeter och golv

Kategori: Inredning / Renovering

Japp.. det är rejält tidigt, men ändå är det ju såå kul att börja inreda... iaf i huvudet ;)
Sen dessutom få lite koll på vad allt kommer att kosta.

Vi åkte till Färg och Tapet idag för att titta på vilket stuk på golv och tapeterna han ville ha.
Han har alltid sagt svart, vitt och grått (men har lite blåa Robin möbler från Ikea så de får nog stanna kvar ett tag)
Dessa två fastnade han mest för till sin fondvägg.. jättefina!
Meeen det är länge kvar dit ännu, kan ha ändrats till dess :)

Kommentarer

  • Maria Fahlgren säger:

    Oj så fina tapeter! I like! Den nedre kollade jag å J in då vi skulle tapetsera om i v. Rummet..,, visst är det som en "tygtapet" ??

    2012-01-11 | 18:27:41
  • FROSTIE säger:

    Ja den var grymt snygg :) tror inte den var i tyg, men jag kan minnas fel!?

    Var iaf skitsnygg (både svart vitt grått och lite silver tror jag)

    Den gillade han mest så jag hoppas vi kan beställa dom när det är dags!!

    Längtar sjukt mycket tills vi kan måla och tapetsera :P

    2012-01-11 | 18:31:13
    Bloggadress: http://frostie.blogg.se/
  • ronja säger:

    kika in på min blogg och lämna en kommentar i min frågestund! :)

    2012-01-11 | 20:28:25
    Bloggadress: http://roonjawiinqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här: