FROSTIE's Blogg

It's burning !!! in a good way

Kategori: Träning och Hälsa

Tracy-träning även idag, tjuvtestade faktiskt lite med vikterna och kände att det var väldigt tur att jag inte tog några tygre än de futtiga 0,75 kg jag köpte igår..haha... It's buuurning !!! :))
Enligt henne ska man dock MAX ha 1,5 kg om man vill ha långa slanka muskler (och få bort trista gäddhänget ;).

Jag gillar hennes matt-träning då det inte är några vanliga armhävningar eller höga situps. Hennes workout funkar mycket bättre för min inte helt  friska kropp, då bestämmer jag själv hur högt och länge jag orkar sträcka mig osv.

Jag brukar dessutom bli så less när det inte är kul, men hennes pass svisschar bara förbi :)

Hon rekomendera att köra detta 4-6 dagar i veckan. Imorgon blir det något annat!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: